Önkormányzati Osztály

Az osztály hivatalos elnevezése:

Zirci Közös Önkormányzati Hivatal Önkormányzati Osztálya

Az Osztály ellátja a Zirc Városi Önkormányzat, Borzavár Községi Önkormányzat és Lókút Község Önkormányzata képviselő-testületeinek, bizottságainak, a Zirci Járás Önkormányzati Társulása és Zirc és Lókút Óvodatárulás tanácsainak, Zirci Német Nemzetiség Önkormányzat, illetve a Német Nemzetiségi Önkormányzat Lókút, a polgármesterek, elnökök, valamint a jegyző, aljegyző működéséhez kapcsolódó ügyviteli, szervezési feladatokat, közreműködik a döntés előkészítésben és a végrehajtás ellenőrzésében.

Szervezi a működését érintő képviselő-testületi, társulási tanácsi és bizottsági döntések végrehajtását.

A képviselő-testületek működésével kapcsolatosan:

  • ellátja a képviselő-testületi ülések előkészítésével, lebonyolításával kapcsolatos szervezési és ügyviteli feladatokat;
  • gondoskodik az ülések helyének, technikai feltételeinek biztosításáról;
  • koordinálja a hivatal dolgozóinak testületi előkészítő tevékenységét;
  • gondoskodik a testületi meghívóknak, jegyzőkönyveknek és mellékleteiknek az önkormányzatok felett törvényességi ellenőrzést végző szerv vezetőjéhez történő felterjesztéséről;
  • megszervezi az önkormányzati rendeletek kihirdetését;
  • nyilvántartást vezet a testületi határozatokról, önkormányzati rendeletekről, figyelemmel kíséri a testületi döntések végrehajtását;
  • biztosítja a közmeghallgatások megszervezését, ügyviteli, technikai teendőinek ellátását;
  • lehetővé teszi a választópolgárok részére a képviselő-testületi ülések jegyzőkönyveibe, előterjesztéseibe történő betekintést;

A társulási tanácsok működésével kapcsolatosan:

  • ellátja a társulási tanács ülések előkészítésével, lebonyolításával kapcsolatos szervezési és ügyviteli feladatokat;
  • gondoskodik az ülések helyének, technikai feltételeinek biztosításáról;
  • koordinálja a hivatal dolgozóinak társulási tanácsi előkészítő tevékenységét;
  • gondoskodik a társulási tanácsi meghívóknak, jegyzőkönyveknek és mellékleteiknek az önkormányzatok felett törvényességi ellenőrzést végző szerv vezetőjéhez történő felterjesztéséről;
  • nyilvántartást vezet a társulási tanácsi határozatokról figyelemmel kíséri a testületi döntések végrehajtását;
  • lehetővé teszi a választópolgárok részére a társulási tanácsi ülések jegyzőkönyveibe, előterjesztéseibe történő betekintést;

A képviselő-testületek és társulási tanácsok bizottságainak működésével kapcsolatban:

  • koordinálja a bizottságok üléseinek időpontját;
  • részt vesz a bizottságok üléseinek előkészítésében, gondoskodik a bizottsági ülésekről szóló jegyzőkönyvek elkészítéséről;
  • a bizottságok ülésein keletkezett határozatok végrehajtását figyelemmel kíséri;
  • szervezi és közreműködik a képviselő-testület és társulási tanácsok bizottságai döntéseinek végrehajtásában;
  • nyilvántartást vezet a bizottságok üléseiről, döntéseiről és állásfoglalásairól;
  • közreműködik a bizottságok tájékoztatásában, munkájuk feltételeinek biztosításában.

A nemzetiségi önkormányzatok képviselő-testületei működésével kapcsolatosan:

  • ellátja a képviselő-testületi ülések előkészítésével, lebonyolításával kapcsolatos szervezési és ügyviteli feladatokat;
  • gondoskodik az ülések helyének, technikai feltételeinek biztosításáról;
  • koordinálja a hivatal dolgozóinak testületi előkészítő tevékenységét;
  • gondoskodik a testületi meghívóknak, jegyzőkönyveknek és mellékleteiknek az önkormányzatok felett törvényességi ellenőrzést végző szerv vezetőjéhez történő felterjesztéséről;
  • biztosítja a közmeghallgatások megszervezését, ügyviteli, technikai teendőinek ellátását;
  • lehetővé teszi a választópolgárok részére a képviselő-testületi ülések jegyzőkönyveibe, előterjesztéseibe történő betekintést;

A polgármesterek, alpolgármesterek, jegyző, aljegyző és társulási elnökök tevékenységével kapcsolatban:

  • ellátja a polgármesterek, alpolgármesterek, jegyző, aljegyző és társulási elnökök ügyviteli, szervezési feladatait;
  • közreműködik az általuk tartandó értekezletek, megbeszélések előkészítésében, szükség esetén gondoskodik jegyzőkönyvek vezetéséről, vagy feljegyzések készítéséről;
  • közreműködik a döntéseik előkészítésében és a végrehajtás ellenőrzésében;
  • biztosítja a jegyzői észrevételek felterjesztését az önkormányzatok felett törvényességi ellenőrzést végző hivatal vezetőjéhez.
  • gondoskodik az önkormányzati személyzeti és szakoktatási feladatok ügyviteli teendőinek ellátásáról.

Az ügyfélszolgálattal kapcsolatos feladatai:

  • általános felvilágosítás hatósági ügyekben,
  • kérelmek, beadványok átvétele,
  • nyomtatványok átadása, adott üggyel kapcsolatos felvilágosítás.

A hivatal szervezeti felépítését meghatározó általános szervezési elvektől eltérően, kivételes tevékenységként végzi:

  • a sportigazgatási ügyek döntés előkészítését;
  • a honvédelmi igazgatási feladatok ellátását;
  • a munkaügyi igazgatási feladatok ellátását;
  • a közművelődési ügyek döntés előkészítése és végrehajtása,
  • az oktatási ügyek döntés előkészítése és végrehajtása,
  • testvérvárosi kapcsolatokkal kapcsolatos feladatok ellátása,
  • a képviselő-testületek által alapított elismerésekkel kapcsolatos feladatok ellátása;
  • a postázással kapcsolatos feladatokat;
  • hivatali épület takarításával kapcsolatos feladatok;
  • a személygépkocsi vezető munkaügyével kapcsolatos feladatok.

Az Önkormányzati Osztály munkáját az osztályvezető vezeti.


Kapitány Zsolt osztályvezető

Emelet 211. szoba

Telefon: 88/593-704, 88/593-700/144

Email: kapitany@zirc.hu

Gondoskodnak az osztály működéséről, a munkavégzés személyi, tárgyi feltételeiről, valamint a működés helyes módszereinek kialakításáról.

E feladatkörben:

  • irányítja az osztály munkáját, rendszeresen beszámoltatja a dolgozókat a feladatok ellátásáról, az ügyintézési határidők betartásáról;
  • biztosítja a jogszerűséget, az egységes jogalkalmazási tevékenységet, az ügyintézés, az ügyfélfogadás kulturáltságát és színvonalának emelését;
  • biztosítja az osztály dolgozói részéről a hivatali szolgálati titokvédelmi szabályok megtartását;
  • folyamatosan figyelemmel kíséri a jogszabályi változásokat, azokat ismerteti az osztály dolgozóival és felkészíti őket a helyes jogalkalmazásra;
  • gondoskodik az osztály feladatainak ellátásához nélkülözhetetlen jogszabályok, kézikönyvek, nyomtatványok, technikai eszközök biztosításáról;
  • összeállítja az osztály dolgozóinak munkaköri leírását;
  • figyelemmel kíséri az osztály dolgozóinak leterheltségét, szükség esetén gondoskodik a feladatok átcsoportosításáról;
  • jogosult a dolgozók részére a munkaköri leírásban nem szereplő feladatok meghatározására;
  • javaslatot tesz az osztály dolgozóinak jutalmazására és béremelésére, szükség esetén fegyelmi felelősségre vonására;

A képviselő-testületek és bizottságai, a nemzetiségi önkormányzatok, valamint a társulási tanácsok tevékenységéhez kapcsolódó feladatai körében:

  • szakértőként részt vesz a képviselő-testületek, társulási tanácsok, valamint a bizottságok ülésein,
  • részt vesz a közmeghallgatásokon, az osztály feladatkörét érintő kérdésekben tájékoztatást ad,
  • felelős az osztály feladatkörét érintő testületi, társulási tanácsi előterjesztések határidőre történő elkészítéséért, a testületi, társulási tanácsi és bizottsági döntések végrehajtásáért;
  • a képviselő-testületi és bizottsági, valamint társulási tanácsi ülések technikai feltételeinek biztosítása,
  • a testületi, bizottsági és társulási anyagok, meghívóknak a szervezeti és működési szabályzatban foglaltak szerint az érdekeltek részére történő megküldése,
  • megszervezi a testületi, a bizottsági, illetve a társulási tanácsüléseken elhangzottak hangrögzítő eszközre történő vételét, digitalizálását és a jegyzőkönyvvezető biztosítását.
  • gondoskodik a rendeletek és jegyzőkönyvek elkészíttetéséről és az önkormányzatok felett törvényességi ellenőrzést végző hivatalnak határidőben történő megküldéséről a Nemzeti Jogszabálytár rendszeren keresztül
  • gondoskodik a határozati kivonatok elkészíttetéséről, a képviselőknek, társulási tanácstagoknak, a Hivatal osztályvezetőinek és más érdekeltek részére történő megküldésének ellenőrzéséről.
  • megszervezi a testületi, bizottsági és társulási tanácsi határozatok nyilvántartását, a lejárt határidejű határozatok figyelemmel kísérését.

A személyzeti és munkaügyekhez kapcsolódó feladatai körében:

  • ellátja a Hivatal köztisztviselőivel, a Polgármester irányítása mellett Zirc Városi Önkormányzat, a Zirci Járás Önkormányzati Társulás és a Zirc és Lókút Óvodatársulás fenntartásában lévő intézmények vezetőivel, közalkalmazottaival, munkavállalóival, Turisztikai referenssel és a Sajtó- és Sportreferenssel kapcsolatos, Lókút Község Önkormányzata és Borzavár Községi Önkormányzat közalkalmazottaival, munkavállalóival, a Hivatal közvetlen irányításába tartozó közalkalmazottak, munka- és egyéb jogviszonyban foglalkoztatottakkal kapcsolatos személyzeti és munkaügyi feladatokat,
  • előkészíti a vezetői munkakörök pályáztatását,
  • elkészíti és karbantartja a közszolgálati alapnyilvántartást,
  • a hivatal működéséhez szükséges eszközök, technikai berendezések, irodaszerek, nyomtatványok, bélyegzők, közlönyök, jogszabálygyűjtemények, folyóiratok és egyéb anyagok beszerzése.


Kanyár Brigitta önkormányzati ügyintéző

Emelet 211. szoba

Telefon: 88/593-704, 88/593-700/140

  • a képviselő-testületi üléssel és működésével kapcsolatos feladatok ellátása
  • gondoskodik a képviselő-testületi és a jegyzőkönyveinek elkészítéséről és továbbításáról, tárolásáról,
  • előkészíti jegyzőkönyveket és az üléshez tartozó előterjesztéseket a Nemzeti Jogszabálytárba történő feltöltésre és elküldésre,
  • közreműködik az osztály feladatainak ellátásában,
  • a Hivatal köztisztviselőinek, munkavállalóinak és az Önkormányzat által fenntartott intézmények, gazdasági társaság vezetőinek szabadságokkal kapcsolatos feladatait,
  • ellátja a vagyonnyilatkozat-tétellel kapcsolatos feladatokat,
  • ellátja a képviselők, bizottsági tagok vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettséggel kapcsolatos előkészítő és technikai, nyilvántartási feladatait,
  • ellátja az intézményvezetők, tisztviselők és köztisztviselők szabadság nyilvántartásával, kiadásával és megállapításával kapcsolatos feladatokat,
  • ellátja a papír-, irodaszer beszerzéssel kapcsolatos feladatokat.

·

Kukoda Bernadett önkormányzati referens

Emelet 203. szoba

Telefon: 88/593-704, 88/593-700/140

  • ellátja a képviselő-testület működésével összefüggő feladatokat,
  • ellátja az Emberi Kapcsolatok Bizottsága működésével összefüggő feladatokat,
  • ellátja a titkársági feladatokat, segíti a polgármester és a jegyző munkáját,
  • ellátja a Zirci Járás Önkormányzati Társulás Társulási Megállapodásban rögzített közszolgálati feladatok finanszírozásához kapcsolódó állami támogatások igénylésével, elszámolásával kapcsolatos feladatokat
  • ellátja a Zirci Járás Önkormányzati Társulás Tanácsa és Pénzügyi Bizottsága munkájával kapcsolatos feladatokat (ülések előkészítése, előterjesztések készítése, jegyzőkönyvek készítése, határozatok tára készítése),
  • ellátja a Zirci Járás Önkormányzati Társulás szociális pályázatainak előkészítését elszámolását
  • ellátja a Zirc és Lókút Óvodatársulás munkájával kapcsolatos feladatokat (ülések előkészítése, előterjesztések készítése, jegyzőkönyvek készítése, határozatok tára készítése)
  • ellátja a Zirci Járás Szociális Szolgáltató Központ Központi Orvosi Ügyeleti Szolgálatával kapcsolatos feladatokat
  • ellátja a BURSA HUNGARICA felsőoktatási ösztöndíj pályázattal, valamint középiskolai tanulmányi ösztöndíj pályázattal kapcsolatos feladatokat,
  • ellátja a Hivatal adatvédelmi felelősi feladatait.


Bognár Barbara önkormányzati ügyintéző

Emelet 211. szoba

Telefon: 88/593-704, 88/593-700/140

  • közreműködik az osztály által ellátandó munka-, személyügyi feladatainak ellátásában,
  • közreműködik az Önkormányzati Osztály adminisztrációs feladataiban,
  • ellátja a közfoglalkoztatottakkal kapcsolatos feladatokat,
  • közreműködik a képviselő-testület és annak bizottságaival kapcsolatos ügyintézői feladatokban,
  • ellátja a köztisztviselőkkel, munkavállalókkal, közalkalmazottakkal kapcsolatos nyilvántartási, adatszolgáltatási feladatokat a KIRA rendszerben,
  • ellátja a képviselő-testület működésével összefüggő feladatokat,
  • ellátja a Pénzügyi Ellenőrző és Gazdasági Bizottság működésével összefüggő feladatokat,
  • ellátja a tisztségviselők (polgármester, jegyző, aljegyző) munkájának segítését,
  • elvégzi a szükséges nyilvántartások vezetését.


Tipoldné Tégi Ilona igazgatási ügyintéző

Zirci Közös Önkormányzati Hivatal Borzavári Kirendeltsége

8428 Borzavár, Fő út 43.

Telefon: 88/582-930

E-mail: polghivborzavar@invitel.hu

  • ellátja a képviselő-testületi üléssel működésével kapcsolatos feladatokat
  • gondoskodik a képviselő-testületi jegyzőkönyveinek elkészítéséről és továbbításáról, tárolásáról,
  • anyakönyvi igazgatás,
  • hagyatéki ügyintézés,
  • népesség-nyilvántartási feladatok,
  • közfoglalkoztatás,
  • iratkezelési feladatok.


Dalmadi-Honyecz Edina igazgatási ügyintéző

Zirci Közös Önkormányzati Hivatal Lókúti Kirendeltsége

8425 Lókút, Bem utca 25.

Telefon: 88/588-130, 88/588-131

Email: K7304@koznet.hu

  • ellátja a tisztségviselők (polgármester, jegyző, aljegyző) munkájának segítését,
  • közreműködik az önkormányzati feladatok ellátásában,
  • ellátja a Lókút Község Polgármestere által meghatározott egyéb feladatokat, a jegyzővel és az osztályvezetőjével történő egyeztetetések mellett,
  • elvégzi a szükséges nyilvántartások vezetését
  • ellátja a falugondnoki szolgálattal, az étkezéssel és a köztemető üzemeltetéshez kapcsolódó nyilvántartási és díjbeszedési feladatokat,
  • ellátja a Lókúti Kirendeltség gépelési, adminisztrációs, fénymásolási és postázási feladatait,
  • ellátja a képviselők vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettséggel kapcsolatos előkészítő és technikai feladatait.


Szöllősi Ágota hivatalsegéd

Földszinti ügyfélszolgálat

Telefon: 88/593-700

  • Gondoskodik a Hivatal postázójában leadott helyi – tértívevényes, és listával ellátott- levelek címzettek részére történő kikézbesítéséről. Ha szükséges értesítések otthagyásáról címzettek részére, illetve a kézbesítetlen levelek postázóban történő leadásáról.
  • Gondoskodik a postázóban leadott vidéki levelek postakönyvbe történő felviteléről, és postára történő elviteléről.
  • Az Ügyfélszolgálaton lakossági tájékoztatás érdekében teljes körű információs szolgáltatást nyújt a személyesen vagy telefonon érdeklődő ügyfeleknek.
  • A hivatali ügyintézéshez szükséges és rendszeresített nyomtatványok kitöltése, le- és kiadása, napi feladatok megoldásához megfelelő információ átadás.


Lamszider József gépkocsivezető

  • Az önkormányzat személygépkocsijának üzemeltetése, működtetése.


Vágenhoffer Gyula gondnok

  • A munkakör keretében ellátja az új autóbusz pályaudvar üzemszerű működésével kapcsolatos
  • gondnoki feladatokkal, valamint ellátja a városháza épületével kapcsolatos üzemeltetési feladatokat.


Kissné Rideg Terézia takarító

  • Ellátja a Városháza épületének tisztántartásával, takarításával kapcsolatos feladatokat.


Petrovics Károlyné takarító

  • Ellátja a Városháza épületének tisztántartásával, takarításával kapcsolatos feladatokat.