A bakony fővárosa
archívum - esemény
archívum - hírek
Pénzügyi Osztály
Az osztály hivatalos elnevezése: Zirci Közös Önkormányzati Hivatal Pénzügyi Osztálya
Az osztály feladata - a Zirc város, Lókút és Borzavár községek tekintetében – az önkormányzatok, nemzetiségi önkormányzatok és társulások költségvetési gazdálkodásának operatív végrehajtása, az önkormányzati és társulási intézmények gazdálkodásának koordinálása, valamint a jogszabályi előírásoknak megfelelő teljesítése a költségvetési gazdálkodásra vonatkozó információ-szolgáltatási kötelezettségeknek
A Pénzügyi Osztály munkáját az osztályvezető vezeti.
Az osztály szervezeti tagozódása:
- Adócsoport
- Pénzügyi csoport
- Intézménygazdálkodási Csoport
Navratyil Tímea mb. osztályvezető
Emelet 209. iroda
Telefon: 06-88/593-707
E-mail:
Egyéb, nem általános feladatai:
- gondoskodik a költségvetési koncepciók elkészítéséről, a költségvetési rendelet-tervezetek elkészítéséről és szükség szerinti módosításairól,
- felelős a pénzügyi szabályzatok elkészítéséről, karbantartásáról,
- gondoskodik a költségvetések végrehajtásáról, végrehajtásról szóló beszámolók elkészítéséről,
- közreműködik az önkormányzatokat érintő fejlesztési, beruházási tervek pénzügyi feltételeinek megtervezésében, a beruházások és fejlesztések pénzügyi ellátásáról időben gondoskodik,
- gondoskodik az államháztartás számára jogszabályban előírt adatszolgáltatási és beszámolási kötelezettségek határidőben történő teljesítéséről,
- gondoskodik a FEUVE rendszer megszervezéséről megvalósulásáról.
Adócsoport
Biztosítja a központi és helyi adójogszabályok érvényesülését, és azok végrehajtását. Tájékoztatja az adózókat az adókötelezettség teljesítésének elősegítése érdekében.
Ellátja Zirc város, Borzavár és Lókút községek közigazgatási területén a helyi adók (építményadó, telekadó, magánszemélyek kommunális adója, beszedett idegenforgalmi adó, helyi iparűzési adó), a belföldi rendszámú gépjárművek gépjárműadója, a magánszemélyek termőföld bérbeadásából származó jövedelemadó, a talajterhelési díj, az államigazgatási eljárási illeték, és az adók módjára behajtandó köztartozások (helyszíni bírság, szabálysértés, közigazgatási bírság, gyermektartásdíj, más önkormányzatok felé adótartozás, stb.), valamint a magánfőző által előállított magánfőzött párlat utáni jövedéki adóval (a magánfőzésre vonatkozó adóbevallással, az általányadó befizetésével, továbbá a magánfőző által birtokolt desztillálóberendezéssel kapcsolatos eljárás) kivetésével, beszedésével, könyvelésével, behajtásával, ellenőrzésével kapcsolatos feladatok ellátása. Hatósági bizonyítványok, igazolások kiállítása. Méltányossági és fizetési könnyítéssel kapcsolatos kérelmek döntésre előkészítése.
Csillag Zsuzsanna adóügyi ügyintéző
Földszint: 110. iroda
Telefon: 06-88/593-701
E-mail: pmh@zirc.hu
- Hatósági bizonyítványok, igazolások kiadása
- Belföldi rendszámú gépjárművel gépjárműadója
- adók módjára behajtandó köztartozások
- a magánszemélyek termőföld bérbeadásából származó jövedelem adója
- helyi iparűzési adó
- tartózkodás utáni idegenforgalmi adó
- a magánfőző által előállított magánfőzött párlat utáni jövedéki adója
Mészáros Judit adóügyi ügyintéző
Földszint: 110. iroda
Telefon: 06-88/593-701
Email: pmh@zirc.hu
- Hatósági bizonyítványok, igazolások kiadása
- építményadó
- telekadó
- magánszemélyek kommunális adója
- termőföld bérbeadásából származó jövedelem adója
- helyi iparűzési adó
- tartózkodás utáni idegenforgalmi adó
- a magánfőző által előállított magánfőzött párlat utáni jövedéki adója
Pénzügyi csoport
Tevékenységét az alábbi költségvetési szervek tekintetében végzi:
Zirc Városi Önkormányzat, Zirci Közös Önkormányzati Hivatal, Lókút Községi Önkormányzat, Borzavár Községi Önkormányzat, Borzavári Manókert Óvoda, valamint az érintett Nemzetiségi Önkormányzatok tekintetében látja el (Zirci Német Nemzetiségi Önkormányzat, Német Nemzetiségi Önkormányzat Lókút).
Fellenbech Edit pénzügyi ügyintéző
Emelet 210. iroda
Telefon: 06-88/593-700
Az intézmények és a Zirci Közös Önkormányzati Hivatal feladatkörében tartozó többi költségvetési szerv tekintetében:
- A házipénztárak kezelése
- A házipénztárak főkönyvi könyvelése
Pénztári órák:
Hétfő: 9.00-12.00
Kedd: Szünnap
Szerda: 9.00-12.00
Csütörtök: 9.00-12.00
Péntek: 9.00-12.00
Bakosné Pálfi Rita pénzügyi ügyintéző
Emelet 210. iroda
Telefon: 06-88/593-700
Az intézmények és a Zirci Közös Önkormányzati Hivatal feladatkörében tartozó többi költségvetési szerv tekintetében:
- Beérkező számlák utalása
- Szociális és egyéb kifizetések (pl. munkabér, adóztatási tevékenységhez kapcsolódó) utalása
- Béranalitika
- Számlák analitikus nyilvántartása
Tóthné Jakubcsik Szilvia pénzügyi ügyintéző
Emelet 210. iroda
Telefon: 06-88/593-700
Zirc Városi Önkormányzat és a Zirci Közös Önkormányzati Hivatal tekintetében:
- Beérkező számlák rögzítése
- Kimenő számlák elkészítése
- Foglalkoztatás-helyettesítő támogatásban részesülők OEP felé jelentése
- Közfoglalkoztatás után központi költségvetésből igényelhető támogatás visszaigénylése.
- önkormányzati bérlakásokkal kapcsolatos lakbér és közüzemi díj számlázás és az ehhez kapcsolódó nyilvántartás vezetése
Nemzetiségi Önkormányzatok tekintetében:
- Költségvetés elkészítése
- Költségvetésének végrehajtásáról szóló beszámoló készítése
- Főkönyvi könyvelés
- Beérkező számlák rögzítése
- Kimenő számlák készítése
- Kötelezettségvállalás
- Zárszámadás elkészítésében való részvétel
- Gazdálkodásról teljesítési adatok szolgáltatása
Kovácsné Kiss Zsuzsanna pénzügyi ügyintéző
Emelet 208. iroda
Telefon: 06-88/414-138
Borzavár Községi Önkormányzat és Lókút Község Önkormányzata tekintetében:
- Költségvetés elkészítése
- Költségvetésének végrehajtásáról szóló beszámoló készítése
- Főkönyvi könyvelés
- Beérkező számlák rögzítése
- Kimenő számlák készítése
- Kötelezettségvállalás
- Zárszámadás elkészítésében való részvétel
- Gazdálkodásról teljesítési adatok szolgáltatása
- KIR3 kezelése
Laminé Varga Edit pénzügyi ügyintéző
Emelet 208. iroda
Telefon: 06-88/414-138
Auer Attiláné
Emelet 207. iroda
Telefon: 06-88/593-700
Iskolai étkeztetéssel kapcsolatos adminisztratív feladatok
Intézménygazdálkodási csoport
Tevékenységét az alábbi szervek (intézmények) tekintetében végzi:
Békefi Antal Városi Könyvtár, Művelődési Ház és Stúdió KB, Reguly Antal Múzeum és Népművészeti Alkotóház, Zirc és Lókút Óvodatársulás, Zirci Benedek Elek Óvoda és Bölcsőde, Zirci Járás Önkormányzati Társulása és Zirci Járás Szociális Szolgáltató Központ.
Sztridáné Csizmadia Ilona pénzügyi ügyintéző
Emelet 205. iroda
Telefon: 06-88/414-330
Intézmények tekintetében:
- Beérkező számlák rögzítése
- Kimenő számlák készítése
- Tárgyi eszközök analitikus nyilvántartása
Az intézmények és a Zirci Közös Önkormányzati Hivatal feladatkörében tartozó többi költségvetési szerv tekintetében:
- Kisértékű tárgyi eszközök nyilvántartása